Förlåt mig babes ♥

Förlåt alla söta babies där ute ♥
Anledningen till att jag inte bloggat är att jag jobbar med designen... men ändå så fuckar allting upp sig så får ha den här jävligt fula designen ett tag -.-
Har under den här tiden ändå inte gjort något roligt som är intressant att läsa, haha!
Va lite med sötaste Linnea tidigare idag, vi fikade lite med hennes gäster och sedan kika vi runt på youtube. Rätt så slapp dag kan man säga alltså... Har också hunnit prata med mig själv i spegeln som om jag våre med i ett tv-program. Pratade i hundra år, om mitt liv o allt. Har läst att det typ ska hjälpa om man prata om sina problem osv. så provade(störd som jag är), Hihi ♥
Sov så otroligt dåligt inatt :( Tvn sattes på av sig själv, och det kändes som om någon var inne i rummet, hade världens klump i halsen med... Trodde seriöst att jag skulle dö.. Som tur är har jag världens finaste syster som jag fick sova hos, då kändes det mycke bättre, Haha! ♥
S o   Me :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0