Haj svajs ♥

Glömde berätta att jag är sjuk i halsen :( Haha :P Nej men allvarlig talat, är hemma från skolan och dricker te med överdrivet mycket honung :( STACKARS, STACKARS EVE :(( Ska alldeles strax in till Ikea och fixa lite småsaker till mitt rum. Vet att jag är sjuk och så men det går jättefort! Dessutom smittar inte halsont (??) om man bara går förbi några små människor ^^ Ångrar faktiskt lite att jag inte åkte till skolan idag, jag menar, fatta vad mycket jag kommer missa på en dag :( Sen så var det mycket sämre imorrse :(( Ska plugga lite hemma hade jag tänkt, men det får bli sen efter Ikea... Ska bl.a. göra protjektprov 3 i matte och skriva klart min "skapelseberättelse". Förresten, berättade jag att steg 5 i Engelska är att skriva ett blogginlägg? Easy Peasy för mig ;) Nej, men nu måste jag dra! Love U babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0