Falun in my ♥ 4ever and ever!

Så.. Hur länge sen var det nu då? 2 år kanske? Okej, 2 år kanske är att ta i men oj, oj, oj nu finns det mycket att berätta helt enkelt! Men efterssom att jag är så smart (;)) så tänkte jag att ni kanske inte pallar läsa så nu får det bli kortfattat ;)
Okaj, min tävling först och främst... ingen är med? VARFÖR!!?? Nej jag driver ;) Men allvarligt, jag har läsare, jag har kommentarer men inte en jävel människa är med ;D Det kanske får bli så att jag hoppar över den här tävlingen, seriöst :(

Men jaja, nu till vad jag gjort hela veckan :) Som ni vet (eller inte ;p) får jag i kunskapsskolan och varje år åker vi till Falun i en vecka och gör all (nästintill) slöjd, hemkunskap, bild och lite sånt! Det är helt klart det bästa med kunskapsskolan I think!
Jag är ju inte direkt en höjdare på att ta med lagom saker så hade ju med mig ca 1 000 000 onödiga saker så det var ganska så svårt att stänga väskan ;P 
Vi sov iaf i olika rum och hus. Jag sov i Sverigehuset i Dalsland tillsammans med mina älsklingar Sofia, Jennifer K, Jennifer S, Olivia, Agnes och Sandra ♥ puss puss på er ;*
Jag har verklien haft asnajs där nere, med god mat och allt, höhö ;)

KORTFATTAT; NAJS BAJS

Kommentarer
Postat av: DR

:)!

2011-10-16 @ 18:35:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många unika läsare har du per dag?

2011-10-16 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0